Hej,
Kommer den här funktionen att komma i framtiden? Jag är egentligen inte ute efter att använda samma IP när jag ansluter till olika tjänster, utan jag skulle vilja kunna köra en webbserver bakom VPN:et.
Ang tidigare fråga "Köpa dedikerad IP på Integrity?"
Re: Ang tidigare fråga "Köpa dedikerad IP på Integrity?"
Det finns tyvärr inga planer på det idag. Tjänsten är avsedd att vara en surftjänst kan man säga.
Re: Ang tidigare fråga "Köpa dedikerad IP på Integrity?"
Betyder det att ni inte heller har planer på att låta oss öppna portar?Staff_01 wrote: Thu 21 May 2026, 01:23 Det finns tyvärr inga planer på det idag. Tjänsten är avsedd att vara en surftjänst kan man säga.
Det är inte bara för att köra en server man kan behöva öppna externa portar, även om man nyttjar integrity som en "surftjänst" kan man t.ex. behöva öppna port 4662 för att få ett "High ID" på eMule.
Sen tycker jag att ni borde lyfta er blick lite.
Om 5 juli-stiftelsen strävar efter att värna vår personliga integritet är det lätt att inse att bästa sättet för en privatperson är att self-hosta sina tjänster och personlig data.
Om ni försvårar för oss att nå våra hemservrar genom er VPN så drivs vi in i techjättarnas integritetskränkande molntjänster trots att vi använder er tjänst.