Stort tack till integrity VPN!

Vår huvudtjänst.
Post Reply
arnevajse3

Stort tack till integrity VPN!

Post by arnevajse3 »

Hej!

Först av allt vill jag tacka för denna tjänst, jag har letat med ljus och lykta efter en VPN-tjänst som inte är blacklistad överallt.
Där man kan besöka svensk streaming, banker och massa annat utan att få upp "Stäng av VPN för att fortsätta!".

Så stort tack! ;)

Min situation är lite annorlunda, jag har "inneboende" som gärna vill ha fast uppkoppling. Dock finns det bara EN fast uppkoppling här som står i mitt namn och jag känner att jag inte litar på dem fullt ut för att våga låta dem surfa helt öppet med min uppkoppling. Risken finns om än liten att dem gör något mindre OK eller t.o.m olagligt.

Mobilt bredband är tyvärr heller inget alternativ för dem. P.g.a ping o.s.v i spel och vid jobb hemifrån.

Så därför har jag nu hittat er, där jag helt enkelt kan låta dem surfa med en fast uppkoppling via er VPN. Då har dem ett eget IP och uppkopplingen är separerad från min egen uppkoppling.

Ja, lösningen låter lite tokig men jag hittar tyvärr inget bättre sätt.

Tänker att jag kan passa på att fråga om det finns någon risk att jag köper vpn:en med mitt eget personnummer och installerar den i routern eller är det bättre att jag låter dem göra det med sitt eget personnummer? Förstod inte riktigt hur långt er no-logg anonyma tjänst sträcker.

Sen undrar jag också om det går att få ett fast ip via er?
Gärna också om det finns någon sida för att följa upptid på VPN:en?

Tackar så mycket. :!:
Post Reply