På sidan integrity.st anges med flagga att min dator är ansluten med us-ip men en sökning med whichismyip anges plats utanför usa.
jag har tre gånger uppdaterat konfig-filen för usa utan att det verkligen fungerar. Integrity.st visar vid alla tillfällen detsamma
jag har provat att omisnstallera wireguard utan skillnad.
kan någon kolla sin us-ip (tex med https://whatismyipaddress.com)
mvh
us proxy fungerar inte
Re: us proxy fungerar inte
Hej, du bör få en adress som börjar på 208.77.22 när du kör mot Integrity USA om allt stämmer.
integrity säger
208.77.22.*
Du ansluter via Integrity VPN!
Land: USA. (med flagga.)
men
whatsmyip säger nåt annat (se bild)
sidor i usa ser detta o klassar mig som europé
208.77.22.*
Du ansluter via Integrity VPN!
Land: USA. (med flagga.)
men
whatsmyip säger nåt annat (se bild)
sidor i usa ser detta o klassar mig som europé
Tack för rapporten! Vi tror detta bör fungera bättre nu (nya ip-adresser).
Hej o tack
nu funkar det. Jag har en sak till off topic men ändå on topic. kanske detta har ändrats samtidigt. Jag har märkt att jag ofta får samma ip-adress gång efter gång, vilket har förvånat mig då det inte är speciellt integritetsfrämnjande. Är det fixat åxå?
stäng tråden
mvh
nu funkar det. Jag har en sak till off topic men ändå on topic. kanske detta har ändrats samtidigt. Jag har märkt att jag ofta får samma ip-adress gång efter gång, vilket har förvånat mig då det inte är speciellt integritetsfrämnjande. Är det fixat åxå?
stäng tråden
mvh
Jag blir lite nyfiken på hur detta kan ha uppstått. IP-adressen är väl det enda som knyter mig till platsen??? eller??
Hej!
Vanligen baseras det på uppgifter såsom att användare på en viss adress-serie har språkinställningar, tidszoner eller eventuell "browser location sharing" (inte nödvändigtvis din egen platsdelning) som avviker.
Vanligen baseras det på uppgifter såsom att användare på en viss adress-serie har språkinställningar, tidszoner eller eventuell "browser location sharing" (inte nödvändigtvis din egen platsdelning) som avviker.
Så om integrity har en serie med IP-adresser i usa och de som använder dessa låter browsern medge språk- och geo (men inte jag) så uppfattas min position vara den som (majoriteten?) "grannarna" anger? I min broswer har jag inställt att ingen information får delges.
kan meddela att alla trafik över us-proxy är mångfallt snabbare idag än före ni åtgärdade detta fel.
vänligen
vänligen