Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Gratistjänsten från Bahnhof.
Post Reply
Cookie
Posts: 1
Joined: Thu 19 March 2020, 23:53

Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Post by Cookie »

Hej, använder denna tjänst via banhof och har haft den ett par år nu. Aldrig haft problem, men för 3 dagar sedan gick det plötsligt inte ansluta längre. Trodde först det var tillfälligt problem, men verkar vara ihållande. Har inte gjort några ändringar hos mig, så undrar har det skett någon uppgradering eller annat som gör att jag måste ändra något hos mig?

När jag försöker skapa VPN-anslutningen får jag efter kontroll mot server tillbaka: "A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection has been closed".

Skulle uppskatta om ni har något förslag på vad jag kan testa för att åtgärda problemet.

Mvh Marko
ultimatescar
Posts: 1
Joined: Sun 22 March 2020, 19:12

Re: Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Post by ultimatescar »

avinstallera alla wan miniportar drivrutin från nätverkadapters och installera om det.
dami
Posts: 1
Joined: Tue 17 November 2020, 10:30

Re: Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Post by dami »

Har råkat ut för samma sak. Har följt alla tips jag hittat online utan resultat. Blir fan galen snart, "måste" ju kunna jobba hemifrån.
Post Reply