Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Gratistjänsten från Bahnhof.
Cookie
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 19 mars 2020, 23:53

Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Inlägg av Cookie » fre 20 mars 2020, 00:05

Hej, använder denna tjänst via banhof och har haft den ett par år nu. Aldrig haft problem, men för 3 dagar sedan gick det plötsligt inte ansluta längre. Trodde först det var tillfälligt problem, men verkar vara ihållande. Har inte gjort några ändringar hos mig, så undrar har det skett någon uppgradering eller annat som gör att jag måste ändra något hos mig?

När jag försöker skapa VPN-anslutningen får jag efter kontroll mot server tillbaka: "A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection has been closed".

Skulle uppskatta om ni har något förslag på vad jag kan testa för att åtgärda problemet.

Mvh Marko

ultimatescar
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 22 mars 2020, 19:12

Re: Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Inlägg av ultimatescar » sön 22 mars 2020, 19:15

avinstallera alla wan miniportar drivrutin från nätverkadapters och installera om det.

dami
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 17 november 2020, 10:30

Re: Har inte kunnat ansluta sedan 3 dagar tillbaka

Inlägg av dami » tis 17 november 2020, 10:44

Har råkat ut för samma sak. Har följt alla tips jag hittat online utan resultat. Blir fan galen snart, "måste" ju kunna jobba hemifrån.

Skriv svar