Kommer in på sidan, anger mina inloggningsuppgifter och den säger bara att det är fel lösenord eller användarnamn. Jag är 100% säker på att det är rätt då jag gör ctrl+c, ctrl+v direkt från bahnhof, både med användarnamn samt lösenord så jag vet att det stämmer.
Vad gör jag? Har funkat klockrent förut, ska nu installera på en ny dator, wireguard är installerat redan.
Kan inte skapa konfigurationsfil
-
- Posts: 1
- Joined: Mon 13 July 2020, 14:10
Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Jag har samma fel som du, det är första gången jag gör det.
Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Kan rekommendera tjänsten då jag använt den ett tag. Byggde ihop nya pc:n igår och skall installera men den vill inte. Kan det vara något problem med integrity då vi är flera som inte kommer in med våra uppgifter?Andersisaksson wrote: ↑Mon 13 July 2020, 14:15 Jag har samma fel som du, det är första gången jag gör det.
Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Stämmer, vi har problem med konfigfilsidan för Wireguard sedan i går. Vi jobbar just nu på att lösa problemet.
Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Hej,
Ser inte ut som det är löst ännu, finns det någon timeline för detta?
Ser inte ut som det är löst ännu, finns det någon timeline för detta?

Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Då ska det vara fixat. Ber om ursäkt för dröjsmålet, en brandväggsregel ställde till det.
Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Jag har samma problem idag ...27 juli...Macbook Pro 10.15.6 Catalina
Kan inte spara...felaktigt anv.id eller lösenord...
Wireguard version på MAC: App version: 0.0.20191105 (16)
Kan inte spara...felaktigt anv.id eller lösenord...
Wireguard version på MAC: App version: 0.0.20191105 (16)
Re: Kan inte skapa konfigurationsfil
Det funkar för mig och Markus när vi provar, dvs att ladda ner en konfigfil från vår wireguardsida. Hur menar du "kan inte spara" - kommer du till steget där du ser en QR-kod? Eller är det inne i själva Wireguardappen du har problem?